Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Haški tribunal: Šainoviću 18, Lazareviću 14, Pavkoviću 22, Lukiću 20 godina

Komentari (107) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 23 januar 2014 12:08
Žalosna sova
Jedini greh im je što su branili Srbiju od NATO agresora koji je delovao po nalogu albanskih lobista u američkom Senatu i Kongresu.
Ministar informisanja sa medijima koji su pozivali na linč neistomišljenika i jedan potpredsednik "zločinačke vlade" su pošteđeni. Vojvoda Šešelj je jasno i glasno pitao sudije u Hagu zašto nisu sa njim i njegova dva prva saradnika u zajedničkom zločinačkom poduhvatu po optužnici. Neke stvari polako postaju jasne, ne pomaže ni crkva Pokajnica.
Preporuke:
258
32
2 četvrtak, 23 januar 2014 12:13
Goran Jevtović
Šainoviću je kazna sa 22 godine zatvora umanjena na 18 godina, Lazareviću je kazna sa 22 godine umanjena na 14 godina, dok je Pavkoviću potvrđena prvostepena presuda od 22 godine zatvora.
Tako izgleda kada agresor sudi. Nema milosti.
Osudili su heroje koji su branili zemlju, osudili su i sve nas. I to će ostati u istoriji.
Teroristička narko država je morala da se opravda.

Lazareviću je kazna smanjena ne sa 22 već sa 15 na 14, a Lukiću sa 22 na 21 godinu.
Preporuke:
256
46
3 četvrtak, 23 januar 2014 12:17
Srbin obični
I svi su ovi ljudi bili prisiljeni da odu Inkviziciji na noge, u Hag, za vrime vlade legaliste Vojislava Koštunice - Garavog. Naravno uz ciničan komentar "Dokažite na sudu da niste krivi..."
Preporuke:
143
26
4 četvrtak, 23 januar 2014 12:18
sns
Dajte Vučiću 45 minuta da ih oslobodi.
Preporuke:
112
9
5 četvrtak, 23 januar 2014 12:22
s.p.Lajković
I treba da ih osude i na duplo više malo je to.Jednostavno zato što nisu bili dovoljno profesionalni uradili svoj posao do kraja kao što dolikuje vojnicima nego su hteli da glume politiku ,smernost I UČTIVOST sa krvavim neprijateljem . Tako, umesto da nas reše bede , sad će džabe da robijaju. Neka to bude nauk svim budućim vojnicima i komandirima : ILI STE HEROJI ILI STE POKOJNICI ALI KAD STE KUKAVICE OBIČNI STE ROBIJAŠI-ZATVORENICI !
Preporuke:
62
44
6 četvrtak, 23 januar 2014 12:24
kotrćajuće kamenje
Kakav smo mi narod kada naše ljude koji su se našli na određenim funkcijama u vremenu kada su strane sile krenule na nas sa zadatkom koji sada dovršavaju,olako prepuštamo sudu u Hagu čiji kredibilitet ničim nije dokazan.Ima li ovaj narod pameti i moći da krene u odbranu naših ljudi,jer to se može desiti i našim sinovima braći
Preporuke:
86
10
7 četvrtak, 23 januar 2014 12:25
Biljana Nikolić
Vidim, od svog formiranja sredinom 2012, vlada SNS i SPS je učinila istorijski napor da pomogne generalima, Premijer Dačić, Prvi Podpredsednik Vučić i Predsednik Nikolić su upotrebili sav svoj uticaj i kredibilitet kod zapadnih prijatelja da se obore političke presude Haškog tribunala.
Preporuke:
90
11
8 četvrtak, 23 januar 2014 12:28
Goran Jevtović
Oni su proglašeni krivim po svih pet tačaka optužnice - za prisilno premeštanje, deportacije, ubistva i progon albanskog stanovništva sa Kosova.

Stotine i stotine naredbi i upozorenja su ovi mučenici napisali '98. i '99. o obavezi pažljivog odnosa i zaštite šiptarskog stanovništva.
Dan noć su nas proganjali baš u vezi sa tim.
Ko zna koliko puta smo obustavljali dejstva zbog civila među kojima su se skrivali banditi i koljači.
Hiljadu puta su nas teroristi baš tako nasamarili i sačuvali žive glave.

Kada su krenuli organizovani zbegovi po nalogu NATO-a, ubeđivali smo ih da ostanu, hranili, pojili, pomagali deci....

Sada mi je žao, gospodo komandanti, što smo sve te naredbe izvršili.
Preporuke:
164
9
9 četvrtak, 23 januar 2014 12:29
mozaik
kad se posmatra šire, Srbi su osuđeni zajedno na više godina od nacista u Nirnbergu.

sve u skladu sa izjavom nekog, valjda američkog ambasadora u Hr. - da su Srbi najveći krivci.

U tom duhu su izricane resude.
Preporuke:
98
6
10 četvrtak, 23 januar 2014 12:41
old fashion Srbin
Ako je za neku utehu slobodoljubivom delu ljudskog roda, nikada više fašisti sa zapada neće moći da sprovode svoju lažnu sudsku tiraniju protiv naroda koji se brane od nasrtaja zapadnih lešianra. Mi Srbi smo jedini ispali grbavi ali je naš primer osvestio veći deo sveta i zato ovakvih nalaza kao što je haška inkvizicija više neće biti. A pošto svet klizi u rasulo, sledeća suđenja će biti verovatno preki sudovi za američke agente otkrivene u pozadini...
Preporuke:
73
7
11 četvrtak, 23 januar 2014 12:42
pita s mesom
Posle svega, da li se više isplati braniti zemlju i narod od agresije ili biti izdajnik - pitajmo "eksperte": Nikolića, Vučiča i Dačića!
Preporuke:
61
20
12 četvrtak, 23 januar 2014 12:45
Gangula
Nemojte ljudi ocajavati,istina, svetlost i pravda uvek nakraju pobedjuju, tamu i mrak. To nam je nas Bog Isus Hrist obecao,ja u njega verujem. Nismo prvi put na rubu propasti u nasoj dugoj istoriji. Moramo da istrajemo u ovom iskusenju i pobedicemo kao i uvek na kraju sto pobedjuje onaj sto veruje u pravdu i Boga. Onaj koj ima Isusa Hrista za saveznika, nikada nemoze da bude pobedjen, zapamtite to, jer to nasi bezbozni dusmani i te kako dobro znaju i znaju da im je vreme jako ograniceno!

Ziveli braco i sestre Srbi!
Preporuke:
79
7
13 četvrtak, 23 januar 2014 12:49
mali brat
Dok se Bler, Klinton, V. Klark, Olbrajtova, kao i šipartski zločinci i dr. šetaju na slobodi - obmana i beščašće - opstaje, kao i sramota "međunarodnog" tribunala ! A progon srpskih oficira se nastavlja.... Jadan nato, `sam` protiv Srba, pa mu treba još i `tribunal` sponzorisan od lihvara... ?! Zaista je `nizozemski` Hag nisko pao, i sve više - propada....
Preporuke:
65
6
14 četvrtak, 23 januar 2014 12:53
Anta
Posle ovih presuda , sasvim je logično da se pronađu i krivci zločina u kafeu Panda u Peći..lako je zaključiti ko bi jedino mogao da bude... i ne dešava li se sve to u nekom već pripremljenom, što bi englezi rekli, tajmingu.
Preporuke:
45
2
15 četvrtak, 23 januar 2014 12:57
SPS
Dačić i Vučić da ih odbrane ili da se izvinu građanima za zablude koje su dovele ceo narod u nesreću rata i pogibelji, kao i pomenute naše generale i Šainovića.Kako objasniti da nikada američka politika i njeni akter nije naišla na osudu ,čak ni na ozbiljnu kritiku,sem kroz kinematografiju hrabrih režisera !
Preporuke:
39
4
16 četvrtak, 23 januar 2014 12:58
Dragan
Eto Pavkoviću, pa ti nemoj intervenisati i drugi put (koga za tebe očito više neće biti).
Preporuke:
34
6
17 četvrtak, 23 januar 2014 13:01
Ivan
Ne piše ništa o tome da li će biti pušteni posle 2/3 izdržane kazne, da li neko zna?
Preporuke:
25
3
18 četvrtak, 23 januar 2014 13:05
mrks
poruka je jasna -
- u buducem ratu nemojte slucsjno da se branite da ne bi i mi imali po koju zrtvu!
Ima li reakcije Trijumvirata. Tesko da ce biti, ej, promena sveswti je u pitanju.
Preporuke:
53
3
19 četvrtak, 23 januar 2014 13:08
Molder
Ne mogu da zaborave kako su se skoro netaknute kolone naše vojske povlačile sa Kosova. Kako je Pavković čuvao naše snage, i kako im je Lazarević pred nosem prebacio tenkove iz Niša na Kosovo a da pojma nisu imali. Kako je pedesetak mladića zaustavilo kopnenu invaziju iz Albanije. Malena Jugoslavija sačuvala svoju vojsku u sukobu sa najvećom vojnom sliom u istoriji. Koje je poniženje to za njih. I sada imaju priliku da se osvete. Niko ne prkosi Imperiji. A skoro je bilo koliko je koja država uložila u odbranu svojih ljudi u Hagu. Srbija je dala oko 1,3 miliona, Bosna oko 700.000, a Hrvatska 23 miliona. Brojke sve govore. Albanci ne moraju ništa da daju, za njih je gratis. Svako čuva svoje, samo mi naivni i glupi težimo priznavanju krivice, obostranom pomirenju i čemu već.
Preporuke:
71
6
20 četvrtak, 23 januar 2014 13:09
M.
Hvala Voljenom Vođi Voji Koštunici
što ih je poslao u Hag!
I što nas je usrećio 5. oktobrom!
I što nam je uterao demonkratiju!
Preporuke:
92
14
21 četvrtak, 23 januar 2014 13:12
Bojan, Priština
Takva nam je sudbina, najbolje ljude smo predali agresorima da im sude i to u zemlji iz koje je takođe vršena agresija na nas, od koje su nas branili.
Najbolje izručili a najgore ostavili ovde da pljačkaju i rasturaju zemlju.
To smo demokratski odlučili i posle kažu demo(n)kratija najbolja vrsta društvenog uređenja-daleko bilo. Da je demokratija dobra nebi je zapad silom drugima nametao.

P.s. Svih mi je žao, ali generala lazarevića najviše, to je najbolji i najčasniji oficir u plejadi fantastičnih oficira koje smo na Kosovu i Metohiji, Trećoj armiji i Prištinskom korpusu imali. Nadam se da će posle ove presude izaći na slobodu u vratiti se u ovo našu neslobodnu otadžbinu.

Živeli naši heroji.
Slava srbiji-smrt zapadu !
Preporuke:
94
6
22 četvrtak, 23 januar 2014 13:15
Dragan
Oni su proglašeni krivim po svih pet tačaka optužnice - za prisilno premeštanje, deportacije, ubistva i progon albanskog stanovništva sa Kosova.


Naravno okupatori i separatisti (koji su i sami učestvovali nad ovakvim zločinima nad Srbima - "za prisilno premeštanje, deportacije, ubistva i progon srpskog stanovništva iz cele bivše Jugoslavije i sa Kosova") - i to u daleko većoj meri nisu kažnjeni niti neko od okupatora, potomaka fašista, namerava da ih kazni.
Preporuke:
61
5
23 četvrtak, 23 januar 2014 13:17
Bigus D.
To je ta Nemačka koja upravlja Evropom i evropskim pravosuđem. Žao im je što nismo nastavili sa ratom, kako bi lakše mogli da nas dotuku.
Danas Nemačka optužuje Srbiju za Prvi svetski rat, a svake godine fabrikuje igrane filmove u kojima relativijuje nemačke zločine, pripisujući ih pojedincima. Srbi su više godina zatvorskih kazni dobili nego svi nacisti zajedno posle Drugog svetskog rata.
Nemačka je bolesna od fašizma, treba joj pomoći ili je zatući. Ili će ona nas.
Preporuke:
58
6
24 četvrtak, 23 januar 2014 13:30
Mara
Jevroatlantido prokletnice, i tebi će doći kraj na žive naše oči! ”Grade veliki Vavilone,grade moćni, od čijih mađija i pohlepe zaludješe svi narodi zemaljski, kako u jednom času dođe sud tvoj! oji grad bi kao ovaj ... a u jednom času zapustje... kad se zacari Gospod Svedržitelj!” A dotle, kaže Pismo: ”Ko čini nepravdu, ako odbija da se pokaje, neka još čini nepravdu. I nečisti neka se još prlja! A ko je pravedan neka i dalje čini pravdu, i ko je svet neka se i dalje osvećuje... (Otkrivenje 19 i 22). Nekada su sinovi pakla na kolac naticali pojedince, sada nas kao čitav narod na kolac nabijaju dušom i telom, samo da se svetinja Hristovih odreknemo i siđemo sa svoga Krsta i poklonimo idolu novovavilonskom! Ne znaju oni svetu pesmu avakumovsku kojom živimo dokle nas ima Hristovih i dok dišemo Hristom pod ovim nebom - Srb je Hristov, raduje se smrti, nema ljepše vjere od hrišćanske!” Bog Vas krepio i nagradio, zatočnici svetinja Božijih i narodnih, zatočenici haški!
Preporuke:
68
4
25 četvrtak, 23 januar 2014 13:31
Rđosav
Ravnodušnost Srbije - i oficijelne i `narodne` - jeste mnogo veći poraz od ovih presuda. A Pavković nek` se žali Koštunici - u njega je imao puno poverenje. I valjda se `dobrovoljno` predao, kao i ovi ostali, a sve po receptu V.K.?
Preporuke:
53
11
26 četvrtak, 23 januar 2014 13:40
Brisel
Trebalo je to društvo osuditi više;pa da sledećima nepadne napamet ni da sa puškom kroče na tuđu teritoriju.
Preporuke:
7
81
27 četvrtak, 23 januar 2014 13:52
@Brisel
I dalje nisi naučio da se ''ne'' piše odvojeno od glagola, sramoto.Bitno je da si veliki evropejac.
Preporuke:
52
3
28 četvrtak, 23 januar 2014 13:54
Beograđanin
Čisto politička odluka, jedan staljinistički monstr-proces, nema nikakve veze ni sa pravom ni sa pravdom.

Ovo što su Srbi dosledno i svuda osuđeni, a drugi dosledno i svuda pušteni, ima i jednu dobru stranu: svima je očigledno da je u pitanju lažiranje, kao što je svima bilo jasno da je bilo lažiranje kada u Albaniji 99.99% glasa za Envera Hodžu. Živi bili pa dočekali rušenje te kule od karata laži.
Preporuke:
43
3
29 četvrtak, 23 januar 2014 13:54
Bojan
Nikoga nije briga, malo ko im je bio na raspolaganju za pomoć.
Plodove svog neznanja požnjeće narod.
Preporuke:
32
2
30 četvrtak, 23 januar 2014 13:55
Srbin
Pročitao sam Naslov, a ostalo je davno pročitano, pa je sva priča suvišna, osim:

HAŠKI "TRIBUNAL" JE AGENCIJA IMPERIJALNOG USA EU NATO ANTISRPSKOG FAŠIZMA, DA SUDI SRBIMA KOJI SU BRANILI SRBIJU OD ZLOČINAČKE BOMBARDERSKE AGRESIJE TOG FAŠIZMA.

SMRT USA EU FAŠIZMU - SLOBODA SRBIMA I SRBIJI!
Preporuke:
49
5
31 četvrtak, 23 januar 2014 13:56
činjenice za istoriju
Za trajan progon Srba iz svoje države Srpske Krajine, uz brojne počinjene zločine nad civilima, niko od Hrvata i Amerikanaca nije osuđen.
Za kratkoročno izbeglištvo Šiptara s Kosmeta, inicirano najviše stranom i njihovom sopstvenom propagandom, drakonske kazne časnim i sposobnim srpskim oficirima koji su ponizili NATO ...
Preporuke:
56
3
32 četvrtak, 23 januar 2014 13:58
Stanić Milan
Šta reći "post festum"?A,čovek mora nešto reći,jer posle svega što nam se desilo čovek se mora zapitati: Zašto?Koliko gorke istine ima u prilogu kolege Jevtovića.U oktobru - novembru mesecu 1995. hrvatske snage predvođene A.Gotovinom u zoni odgovornosti moje 30.-te peš. divizije VRS(širi r.M. Grada,Jajca i D. Vakufa) pravili su nečuvene zločine.U dva dana ubijeno je 189 civila različite dobi,većinom na najsuroviji način(puacno u ekstremitete,a zatim maljem ubijani).Stoti put se ponavljam,a gosp. prof. Stanković o tome uporno ćuti.To uradiše isti oni neljudi koje prebegoše na našu stranu 1993.kada smo spasavali njih i njihove porodice od muslimanskog pogroma.U presudi je jasan politički cilj:
1.Ponovo osigurati temelje narko države Kosovo i
2.Opravdati agresiju na Srbiju 1999.pred istorijom od NATO alijanse.
Ne znam znači li g.Vučiću nešto prig.srpsko naselje Čipulić odakle potiču njegovi,koje je pred naletom muslimansko - hrvatske soldateske je jednostavno zbrisano.Evropa zdaj!
Preporuke:
51
7
33 četvrtak, 23 januar 2014 13:58
bojana
E sad hajka na Srbe pod okriljem zakona može da se nastavi, jer je nazovi sud još jednom potvrdio da su Srbi sami sebe bombardovali na sopstvenoj teritoriji!
Preporuke:
39
3
34 četvrtak, 23 januar 2014 13:59
@s.p.Lajković Beograđanin
Nemojte tako, ovi oficiru su časno i uspešno branili i odbranili zemlju. Na Ksometu su porazili teroriste, sprečili su više put apokušani upad kombinovanih Nato, albanskih i terorističkih snaga iz Albanije, izdržali bombardovanje. Kumanovsi sporazum je označio NEREŠEN rezultat rata a to je, kada je u pitanju david protv Golijata, uvek ravno POBEDI.

Mi smo slobodu izgubili u prevratu 5. oktobra 2000. godine, nismo vojno izgubili rat.
Preporuke:
57
8
35 četvrtak, 23 januar 2014 14:05
Goran Jevtović
Rđosave

Koštunica nije mogao da ga smisli. Proganjao ga je i protivustavno smenio sa dužnosti načelnika GŠ. Ustavni sud tadašnje države je u vezi sa tim i doneo presudu.

Uporno ga je od marta 2001. sve do 24.juna 2002.godine, smenjivao.
Najmanje 7 sednica VSO je bilo posvećeno tome. Na kraju, kada je uzeo pravdu u svoje ruke, izjavio je pred Đukanovićem, Milutinovićem, Radojevićem (tada ministar odbrane) i Pavkovićem, da ga "smenjuje zbog toga što to traže Amerikanci".

A zašto je administracija SAD taktizirala sa smenom i na kraju presudila?
Dva puta je dolazio lični Bušov izaslanik za godinu dana, Pjer Prosper (proleće 2001. prvi put, proleće 2002. drugi puta) koji je nudio Pavkoviću "napredovanje u karijeri" za samo jednu uslugu:
"generale, predaj nam Ratka Mladića i Amerika će stajati iza vas!"
Bar 15 puta je iznosio tu nečasnu ponudu pred prisutnim Vilijamom Montgomerijem.
Lično sam bio sam prisutan oba puta.

Heroj nije izdao Mladića...
Preporuke:
82
10
36 četvrtak, 23 januar 2014 14:13
Poruka je jasna
Ovako cete prolaziti svaki put kad se usudite da branite svoju zemlju i svoj narod.Ali ovo vazi samo za Srbe.Siptarski zlocini vadjenja organa zivim Srbima,bacanja Srba u bunar pun zmija i drugi monstruozniji zlocini gori od Mengeleovih
pocinjeni nad Srbima ce ostati nekaznjeni i pravda
se tu zaista kompromitovala i obrukala.Ko jos od Srba veruje u nepristrasnost i pravednost Haskog suda je zreo za posmatranje.Rad tog suda moze se
opisati jednom recenicom:"Svaki optuzeni je nevin pod uslovom da nije Srbin!".Ovaj "nepristrasni"
sud ce ostati velika mrlja na savesti medjunarodne zajednice pod uslovom da ona i postoji.Istina kao i voda uvek nadje svoj put da izadje na videlo i ne
mozete je vecito gurati pod tepih.Mozda ce za nas biti kasno da se trgnemo iz letargije i shvatimo da nas ova nasa snishodljivost i sva ponizenja koja nam nasi "prijatelji" iz EU i USA svakodnevno serviraju mogu kostati skupo - nestanka i Srba i Srbije u bliskoj buducnosti.U pamet se Srbi
dok je vreme.
Preporuke:
39
4
37 četvrtak, 23 januar 2014 14:14
Agent
Žao mi je ovih ljudi al'ako ih je iko pošteno zavrnuo to je onda njihov a i naš pokojni vrhovni komadant. Drug vrhovni nije pokušao da ukine pokrajinu, nit je hteo da pokuša da podeli pokrajinu. Da im da drenicu koji će nam. Drug vrhovni ovde u Beogradu nije imao petlju da izdrži duže od 78 dana kao što su oni imali petlju da izdrže u neuporedivo gorim uslovima. Vrhovni je krenuo sa Šešeljem u odbranu pa onda okrenuo ćurak i sa jadnim vukom napravio predaju pardon pobedu a za vaše herojstvo puj pike ne važi. Drug vrhovni nije ni pokušao da traži da vojska ostane na delu KiM koji je većinski srpski. Nije mogao da stisne petlju i da izdrži duže od 78 dana i da se izbori neki srpsko-ruski sektor. Drug vrhovni nije imao petlju da uhapsi i proglasi za strane agente one koji su se šetali po svetu i slikali se sa onima koji nas bombarduju, primali lovu od njih nego im je pustio da slobodno rade. Na kraju se drug vrhovni smučio i većini običnog poštenog sveta pa smo od zlog dobili gore.
Preporuke:
36
20
38 četvrtak, 23 januar 2014 14:23
dragan
Osuđeni jer su branili svoju zemlju. I to je rezultat naopake srpske politike. Srpski politicari su NAJGORI dio Srba. U zanjih sto godina uveli su nas u Jugoslaviju ("dragi" naši Karađorđevici)uvalili su nas na silu u komunizam, pa u socijalizam sa "ljudskim likom", pa u evrofanatizam...Bez ikakve strategije, bez ikakvog osecaja za istoriju..Na kraju su uspeli da i odbranu zemlje dovedu u pitanje i pretvore u agresiju na napadace?! Ako u novom evropskom poretku ili kako se to vec zove ima ikakvog osecaja za pravdu - neka ukinu pravo Srbima da imaju politicare. Sta ce nam? Da je Lazarevic, recimo, Hrvat - o njemu bi pravili specijalne emisije, masno placali advokata, a pola zemlje bi danas na trgovima cekalo presudu. Ovako, svi ti Pasici, Karađorđevici, Rankovici,Dapcevici, Stambolici, Milosevici, Draskovicevci, Đinđicevci, Vucicevci....Nosite se dođavala! Svi ste vi ili megalomani koji zele apsolutnu moc ili sponzoruse za tuđe interse. Najgori deo nas. Šljam.
Preporuke:
45
10
39 četvrtak, 23 januar 2014 14:27
Goran Jevtović
Rđosav

Što se tiče Koštuničine "ideje" o tzv. dobrovoljnoj predaji, Rđosave moj dobri, ne nasedaj.
Kakva crna dobrovoljna predaja, kakvi bakrači. Bila je to velika prljava igranka, uostalom kao i sve prevare od petog oktobra, gde niko od optuženih nije imao bilo kakve šanse da se više skriva.
Naravno, medijski je sve to lepo fingirano i oprano.

Bili su locirani od strane specijalnih "domaćih" timova izdajnika i ulizica koje su predvodili "prijatelji" iz "Intelidžens servisa", CIA i BND-a, sa svom mogućom tehnikom i logistikom, u zajedničkom poduhvatu.

I pitamo se zašto nam Bog ne pomaže u ovako teškim, presudnim trenucima.
Neće nam pomoći. Ne postoji veći greh nego se odreći braće svoje i prepustiti ih sotonskim silama.
A šta mi imamo poslednjih 15 godina u Srbiji...
Preporuke:
60
11
40 četvrtak, 23 januar 2014 14:29
Deda Djole
Sloba je poveo Srbe u jednu unapred izgubljenu bitku
Kao i Dusan Simovic i pucisti aprila 1941

Kad je mis glup i neobazriv on izleti pred macku

A pametni misevi znaju da istoriju pisu macke.
Preporuke:
6
44
41 četvrtak, 23 januar 2014 14:36
Rđosav
Beograđanin:
Čisto politička odluka, jedan staljinistički monstr-proces,...

- Staljina da mi ne diraš. Eno ti Sako i Vanceti, ako ti je do primera monstr-procesa, pa ilustruj do mile volje.

Predlog za razmišljanje: koliko je uspešna ta američka promidžba, čudo jedno. Sve negativne paradigme nalaze u Rusiji. Čak su i Orvela `prepravili` - odnosno reinterpretirali, da ispadne da je pisao o staljinizmu?! Ma nije! - pisao je o Zapadu, o Okeaniji. Radnja se događa u Londonu. Veliki Brat je odande, a ne sa Istoka...
Preporuke:
34
8
42 četvrtak, 23 januar 2014 14:37
Veritas Triumphus
Ma za ovo nisu krive zle komsije i zao nato, mi smo krivi za sve....zato i oslobadjaju gotovinu i marcaka bez obzira na 200000 ociscenih srba....pa i PPV tvrdi da smo mi pobili onu decu u kaficu, da smo neradnici i da smo krivi za sve, sta ocekujete od haskog tribunala?
Preporuke:
31
2
43 četvrtak, 23 januar 2014 14:38
Goran Jevtović
Agent

Posle ovakvog komentara, a neutemeljen je do kraja i neljudski, ajd' da ga otkopamo ispod onog drveta u Požarevcu, da mu još jednom presudimo i da na kraju ritualno spalimo leš.
Šta mislite?

Ovako pisati o čoveku koji je mogao da, uz garancije Rusije koje su mu davane posle petog oktobra, pobegne iz Srbije i da dan danas tamo bezbrižno živi sa porodicom, a odabrao je mučeništvo i gubitak života, veći je greh nego onaj koji su počinili oni koji su mu došli glave.

Iznenadili ste me Agent. Ajmo malo šire sagledavanje svega onoga što se dešavalo 90-tih, a posebno 99-te.
Pogotovu kada ocenjujete nečiju hrabrost ili kukavičluk.
Žalosno.
Preporuke:
48
15
44 četvrtak, 23 januar 2014 14:40
Pera Detlić
Živeli nam, svi!
Ipak kada se vratite, a uskoro će to biti, nemojte ćutati kao strine. Tek tada bi vas trebalo na robiju.
Tada vaši životi ne bi imali smisla. Ne budite Milutinović!
Vi ste na robiji gde imate i iće i piće.
I mi smo na robiji. Srbija je veliki zatvor.
Mnogo znate i dužni ste da ovu našu žabokrečinu pročistite a žabe konzervirate. Naravno da svako od vas nosi po malo svoje odgovornosti. I o tome da čujemo, jer sve su maske pale. Nemate čega da se stidite. Vas od nas neće čuvati kao ove koji postaju seljaci po periferiji na hacijendama sa pedesetak kamera i isto toliko čuvara ili odlaze da su savetnici stranim državama ( bože, mudraca! )
"Budite ljudi" kao što nekad reče Šaja blentavim Paljanima. Svaki vaš memoar, na šta imate pravo, čitaću.
Šajo, čekamo te! Ovde, u tvom gradu, sada vedri i oblači pomahnitala SNSova budala. U tvoje vreme bilo je zapošljeno 25 000 u rudniku i pratećim delatnostima a sada 10 puta manje kada je cena bakru 10 puta veća.
?
Sa vama!
Preporuke:
31
2
45 četvrtak, 23 januar 2014 14:42
Pera Detlić
Živeli nam, svi!
Ipak kada se vratite, a uskoro će to biti, nemojte ćutati kao strine. Tek tada bi vas trebalo na robiju.
Tada vaši životi ne bi imali smisla. Ne budite Milutinović!
Vi ste na robiji gde imate i iće i piće.
I mi smo na robiji. Srbija je veliki zatvor.
Mnogo znate i dužni ste da ovu našu žabokrečinu pročistite a žabe konzervirate. Naravno da svako od vas nosi po malo svoje odgovornosti. I o tome da čujemo, jer sve su maske pale. Nemate čega da se stidite. Vas od nas neće čuvati kao ove koji postaju seljaci po periferiji na hacijendama sa pedesetak kamera i isto toliko čuvara ili odlaze da su savetnici stranim državama ( bože, mudraca! )
"Budite ljudi" kao što nekad reče Šaja blentavim Paljanima. Svaki vaš memoar, na šta imate pravo, čitaću.
Šajo, čekamo te! Ovde, u tvom gradu, sada vedri i oblači pomahnitala SNSova budala. U tvoje vreme bilo je zapošljeno 25 000 u rudniku i pratećim delatnostima a sada 10 puta manje kada je cena bakru 10 puta veća.
?
Sa vama!
Preporuke:
15
2
46 četvrtak, 23 januar 2014 14:43
G.S.
@mrks
Proširenje svesti,ne znači da nećemo ratovati.i sada ratujemo,zar niste primetili?Suština je u tome da menjamo način ratovanja,pokušavamo mudrije da ratujemo,ali ratujemo!Rat nastaviti znalački,uz poštovanje zakona,pašće Hag,ja u to više ne sumnjam.
Preporuke:
18
3
47 četvrtak, 23 januar 2014 14:59
Sinisa Bogdanovic
Agent - sustinu ste napoisali. Ali iz toga sam jos davno izvukao zakljucak da je "drug vrhovni" bio samo americki pion koji je drzao (ne sve, ali vecinu) konaca u rukama, dovoljno da zapocne rat a onda kada nacisticki agresori posustaju, se preda. Iskreno mi je zao nase vojske, pogotovo Generala Lazarevica, ali ako su vec izdajnici na vlasti, 'ajde da bar mi "obicni" ucinimo nesto za te ljude, da skupimo neki prilog i pomognemo njihove porodice. I da svojoj deci prenosimo ideju junacke, prkosne i nepobedjene Srbije! General Lazarevic je za mene 5-to Vojvoda!
Preporuke:
23
10
48 četvrtak, 23 januar 2014 15:03
Zoran Š.
Oduvek me je fascirnirala teza: "Srbi činili zločine a prostori etnički očišćeni od Srba..."
Preporuke:
37
5
49 četvrtak, 23 januar 2014 15:05
Agent@Goran Jevtović
Nekako sam očekivao da ćete da se javite. Vaš nekritički odnos prema Slobodanu Miloševiću je neverovatan. Već sam vas jednom pitao da li mislite da je negde napravio grešku i od vas sam dobio odgovor okruglo pa na ćoše. Ako se dobro sećem nešto u stilu njegove greške nisu bile njegove već indukovane spolja. Trt milojka, pa naravno da će spolja da vam bacaju klipove u točkove. Više puta sam pitao vas i druge komentatore da kritički pogledamo naše državnike uknjučujući i pokojnog Miloševića ne da bi mrtvom vuku rep čupali nego da bi izvukli pouku za budućnost ali ne, za vas je on izgleda idol. Daću Vam jedan primer mogao bih mnogo ali da negnjavim ovde ljude. Vi i mnogi drugi rado uzvikujete bravo Asade. A dal' je Asad podvio rep i proglasio pobedu posle 78 dana? Nije. Drži se svog principa već dve godine u neuporedivo težim uslovima a Sirijski narod gore strada al ne prestaje da se bori. Đavola bi Rusi mogli Asadu da pomognu da je on posle 78 dana rekao dobro prihvatamo uslove.
Preporuke:
29
18
50 četvrtak, 23 januar 2014 15:29
izdaja zvezde petokrake
Neće nam pomoći. Ne postoji veći greh nego se odreći braće svoje i prepustiti ih sotonskim silama.


Kome je prepuštena vojska Kraljevine Jugoslavije, ko joj je sudio i kako joj je sudio, ko ti je napravio državu i ko ti je zaveo komunističku vlast? Oficir sa petokrakom priča o izdaji države i sotonskim silama. Sve znaš osim osim istine.
Preporuke:
10
10
51 četvrtak, 23 januar 2014 15:34
Goran Jevtović
Agent
A dal' je Asad podvio rep i proglasio pobedu posle 78 dana?
Alal vam naiva.
Ma nema se šta dodati, Asad je sa svojim generalima i hrabriji i stručniji i pametniji.
Mi smo bili kukavice. Jasno je sve i tako će istorija zapisati.
Jeste li zadovoljni?

Vama je 78 dana i noći do tada neviđene agresije od strane 19 najmoćnijih i udruženih zemalja, onako, dečja igra?
Pa gde ste bili te 99-te da nas posavetujete?
Pogotovu dole na KosMetu, gde se na frontu od 100 kilometara odvijala kopnena agresija od prvog dana.

Vama je odnos ukupnih potencijala 1 : 600, a anagažovanih vojnih snaga i tehnike na vojištu, više od 1 : 64, nebitan?
Vama je otvorena pretnja Ahtisarija o nastavku rušenja svega po Srbiji i izazivanju humanitarne katastrofe miliona, u prisustvu Černomirdina, a to znači uz blagoslov tadašnje zvanične i podaničke Rusije, takođe nebitno?
Preporuke:
36
14
52 četvrtak, 23 januar 2014 15:49
Goran Jevtović
Agent

Zaboravih ključnu stvar, odnosno upoređenje.
Ono što je do sada radio Asad sa svojom vojnom silom i neskrivenom zaštitom Rusije, ravno je onome što smo mi imali 90-tih, a posebno celokupne 98. i prva tri meseca 99-te na KosMetu i to bez ičije pomoći!
Dakle, Asada još uvek nije napala, otvorenom oružanom agresijom, koalicija najmoćnijih NATO zemalja.
To znači da računanje onih "78 dana" nije korektno i pošteno.

Iza Asada od početka otvoreno stoje Rusija, Kina i više od polovine zemalja sveta, od kojih su neke veoma moćne.
A mi 99-te?
Bili smo kao siročići, ostavljeni na milost i nemilost od svih.
I šta se tu moglo više?

Branili smo se koliko smo mogli.
To je to. Ostaćemo zapisani kao kukavice.
I, šta dalje?
Da li trebam da ovde svakodnevno uzvikujem da je Milošević bio izdajnik i kukavica a sa njim i svi mi po dubini?
U redu, ako će to doneti istinu, pravdu, slobodu...

I neka nam živi peti oktobar i srpski vizionari koji su nas oslobodili od diktatora.
Preporuke:
35
13
53 četvrtak, 23 januar 2014 15:55
Agent@Goran Jevtović
Dobro ja sam naivan, vi ste pametni a Slobodan Milošević je genijalan i ništa nikada nije pogrešio. Idemo da mu nosimo štafetu i nemoj iko ikad da pokuša da kritikuje, analizira ili pomisli da kaže da je možda moglo nešto drugačije da se uradi. Jeste li vi sad zadovoljni?
Preporuke:
17
30
54 četvrtak, 23 januar 2014 16:02
Agent@Goran Jevtović
I najlepše bih vas zamolio da me pravilno citirate kad me kritikujete. Nikada ni za jednog SrBskog vojnika i policajca nisam rekao da je kukavica.
Preporuke:
21
10
55 četvrtak, 23 januar 2014 16:06
Ljuba
Kad se ovi srpski Heroji i Mučenici budu vratili u svoju Domovinu (ili bar u ono što je ostalo od nje - privremeno) dočekaćemo ih kako treba. Znam, slaba je to uteha za njih. Bar ćemo pokazati da ima neko u Srbiji ko poštuje to što su uradili. Ako postoji neka uteha za njih, i Stepa Stepanović je sa svim svojim Slavnim Vojvodama prošao čistiličte u nas Srba.

Za Ivana: Poštovani Ivane, ako se ova naša CRNA TROJKA bude pitala, svi će ovi Heroji morati da u Srbiji odsluže i onu 1/3 koju će im oprostiti Hag.

Za Gorana Jevtovića: Poštovani gospodine Gorane nakon Vaših komentara u kojima objašnjavate vladanje g. Koštunice, pitam se da li na sadašnjoj političkoj sceni naše Otadžbine ima ikoga kome treba verovati?
Preporuke:
15
11
56 četvrtak, 23 januar 2014 16:06
Goca
Znete li koga bih volela da čujem da nam sve ovo objasni? Onog pomahnitalog prodanog novinarčića Drecuna,kakvu li bi sada pesmu otpevao?
Preporuke:
18
3
57 četvrtak, 23 januar 2014 16:15
Goran Jevtović
@ izdaja zvezde petokrake

Kada se budeš potpisao punim imenom i prezimenom i kada me budeš uverio šta si radio 90-tih, rado ću odgovoriti na nesuvislu i malignu provokaciju.
Bog je taj koji će nam suditi o grehovima i petokrakama, ti svakako ne.
Preporuke:
25
11
58 četvrtak, 23 januar 2014 16:23
M. za Gorana Jevtovića i zainteresovane
Kosta Čavoški: Treći put Vojislava Koštunice
Iz teksta:

"Po našem sudu, ova neprozirna neodređenost Vojislava Koštunice u pogledu prirode i obima ponuđene autonomije Kosmeta nije nimalo slučajna. Skoro je izvesno da su moćni strani činioci već odavno stavili do znanja pokojnom Zoranu Đinđiću, Vojislavu Koštunici, Borisu Tadiću, Vuku Draškoviću i drugim našim uglednicima, da će Kosmet na ovaj ili onaj način uskoro biti nezavisna država. Za sada, međutim, ni jedan od njih nije imao petlju da to saopšti srpskom narodu. Još je verovatnije da su visoki zvaničnici Evropske unije nedvosmisleno poručili da će Srbija i Crna Gora biti primljene u Evropsku uniju samo ukoliko se Srbija prethodno dobrovoljno odrekne Kosmeta, a da naši čelnici nemaju hrabrosti da nam to kažu..."

http://www.pogledi.rs/diskusije/viewtopic.php?p=26428&sid=e4a043bce4fcf264fa84d9734ee579aa
Preporuke:
26
3
59 četvrtak, 23 januar 2014 16:38
Rđosav
Agent:
...Drug vrhovni nije ni pokušao da traži da vojska ostane na delu KiM koji je većinski srpski. ...Drug vrhovni nije imao petlju da uhapsi i proglasi za strane agente one koji su se šetali po svetu i slikali se sa onima koji nas bombarduju, primali lovu od njih nego im je pustio da slobodno rade...

- Ma otkud ti znaš šta je drug Vrhovni tražio a šta nije tražio? Ja znam da je NATO tražio našu bezuslovnu kapitulaciju. A da Kumanovski sporazum nije bezuslovna kapitulacija - valjda to možeš da priznaš? A da bi dobio sve što si tražio - moraš da budeš apsolutni pobednik. Dakle: da li je Vrhovni mogao da pobedi NATO? Ili da izvuče časno primirje? Ovo drugo je mogao. I tačno to je i uradio.

A za strane agente? Pa DB je Vuka pratila do Budve, Ćuruviju do pred kuću... - i vidiš da Celi Svet traži da se Srbija pokaje što je `bezbednosno obrađivala` njihove agente?

Uostalom - pokloni se i počni: koji potez Vrhovnog smatraš pogrešnim? I kako bi glasila alternativa?
Preporuke:
22
13
60 četvrtak, 23 januar 2014 16:39
@Ljuba
Tako je druze Ljubo, po misljenje kod viseg po činu! Onaj drugi pukovnik piše kako su Hrvati klali baš u njegovoj zoni bezbednosti! Sad kad krckaju penzije, sad se raspričali, pukovnici posle izgubljenih bitaka i njihovi slušaoci otvorenih usta.
I pazi ovamo, samo one koji ih kritikuju drugovi pukovnici pitaju gde su bili 1999, svoje obožavaoce ne pitaju za vojni raspored i ratno iskustvo. Samo se zahvale i salutiraju!
Iz penzije uz kaficu i tastaturu branite generale i žalite što ste ih slušali a ovamo ih cenite?!
Šta ste drugovi oficiri radili dok ste bili aktivni i generali bili u Srbiji? Što ih niste sačuvali?
Sad da vam verujem, VAMA gubitnicima po svim osnovama koji objavljuju javno trebovanje novca iz inostranstva i jedne televizije pa da dignu revoluciju u Srbiji?
Koristite tuđu muku za ličnu promociju!
Preporuke:
17
12
61 četvrtak, 23 januar 2014 16:54
Gradjanin Srbije
Od inkvizicije se to moglo ocekivati, ali me boli indolentan odnos prethodnih I sadasnjih vlasti u Bgd prema sudbini ovih lica.Svi su se pravili "englezi", osim kada su amnestirali siptarske teroriste.Mislim da ni onaj norveski Kvisling nije bio toliko ponizan prema Hitleru kao ovi "nasi" prema zapadnim mentorima.Jos nas guraju u drustvo nasih osvedocenih neprijatelja I time se hvale. Beda, bruka I sramota. Gde vam je pamet gospodo vladari, ako je uopste imate? Kostunici bi bilo bolje da cuti I da ne izigrava patriotu. Slazem se sa stavovima da su ove presude poruka svim iskrenim srpskim patriotama sta ih ceka ako se usude da brane svoju otadzbinu ako to bude potrebno.Probudi se Srbijo dok ne bude kasno. Okrenimo se prijateljskim zemljama I sa njima gradimo buducnost. Dosta je bilo ponizenja. Dodje mi da opsujem onako po srpski, ali mi onda necete objaviti ovaj komentar. ZIVELA SRBIJA.
Preporuke:
11
4
62 četvrtak, 23 januar 2014 16:59
Goran Jevtović
@ @Ljuba
Iz penzije uz kaficu i tastaturu branite generale i žalite što ste ih slušali a ovamo ih cenite?!
Šta ste drugovi oficiri radili dok ste bili aktivni i generali bili u Srbiji? Što ih niste sačuvali?
Sad da vam verujem, VAMA gubitnicima po svim osnovama koji objavljuju javno trebovanje novca iz inostranstva i jedne televizije pa da dignu revoluciju u Srbiji?

I, sada, ti BEZIMENI, ti koji NESMEŠ ni NADIMKOM da se predstaviš, ti nam ovde držiš vakelu o hrabrosti, poštenju, časti, znanju, držiš nam govor šta smo to mi radili dok su još uvek bili na slobodi?!
Odakle si nas posmatrao, odakle ti takva "pamet", ajd' gukni, al' konkretno?
U protivnom makni se odavde i ne brukaj se.
Preporuke:
24
18
63 četvrtak, 23 januar 2014 17:34
Ljuba
@@Ljuba

Pre svega nije mi jasno zašto toliko ljutnje u Vašem komentaru? Vojske svih zemalja ovoga Sveta su koncipirane na vertiklnoj subordinaciji. Dok ste aktivni vojnik, podoficir ili oficir imate hiljadu primedbi na naređenja "odozgo", ali ih izvršavate. Drgačije, sistem neće funkcionisati. Da li mislite da je u Americi drugačije? Naravno da nije. Izvrši, pa se žali. Ameri su ubili u Iraku MILION CIVILA! Šta mislite da su Hrvati bolji od njih? Isto tako, naravno da nisu. Gospodinu Goranu Jevtoviću apsolutno verujem u sve što napiše! Vi? Ne! I šta sad? Pitao sam ga za mišljenje i Vama to smeta!? Da Vas pitam? Što bi? Vi ste već sve rekli šta mislite i bez pitanja!
Preporuke:
17
13
64 četvrtak, 23 januar 2014 17:56
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Hasim Z Taci, 0!!
Preporuke:
2
0
65 četvrtak, 23 januar 2014 18:04
Pošovalac NSPM
Ove presude su sramota za naš narod koju ćemo nositi kroz istoriju kao najteži krst ne zbog činjenice da su nas sotone osudile već da smo isporučili naj bonje među nama, a ako je neko i bio kriv kriv je samo nama. Živela Srbija.
Preporuke:
11
2
66 četvrtak, 23 januar 2014 18:17
Peter RV
@Agent@Goran Jevtović
"Dobro ja sam naivan, vi ste pametni a Slobodan Milošević je genijalan i ništa nikada nije pogrešio. Idemo da mu nosimo štafetu i nemoj iko ikad da .."

'Agent' je očigledno agent DSS-a, kad ni u ovom momentu ne odoljava strasti da blati palog Miloševića. Nikakvog poštovanja za one koji su branili Srbiju- samo 'greške' i 'gluposti' ( koje 'oni' ne bi napravili). Što bi onda rekao za Kneza Lazara koji nije izdržao ni jedan dan, a kamoli 78, pod okolnostima daleko povoljnijim od Miloševićevih?
Ne, ovdje se ne radi o nekoj 'kritici' Miloševića nego o lešinarstvu koje ima za cilj promociju ,na kolenima ,pred dokazanim neprijateljima Srpstva- sa njihovom bez sramnom egzibicijom ideološke servilnosti da bi se nekako 'stavili u red za neku koaliciju'. Kad to , naravno, ambasade nađu za shodno.
Preporuke:
15
20
67 četvrtak, 23 januar 2014 18:19
Srbija nije bila u ratu; ako neumemo da radimo umemo da se bijemo
Sad je jasno zašto su oslobođeni general Parišić, Jovica Stanišić i Franko Simatović, Miloševićevi šefovi udbe.Zato i nema nevino osuđenih u Hagu.Šta se i moglo očekivati od nekih oficira JNA.A učili su svi ratno pravo i znali šta je komandna odgovornost.I položili ispite i dobili činove.Što ne želiš sebi,nemoj ni drugima.
Preporuke:
15
5
68 četvrtak, 23 januar 2014 18:46
Jasna*
Cim krenu da nabrajaju politicare kao krivce za srpsku situaciju,sa akcentom na Milosevica,(ili Vucica ,Dacica i NIkolica,zavisno po potrebi) ,kao sto je "spisak" ovog "Agenta" ,na kojem upadljivo nedostaje Kostunica,odmah je jasno iz cije je kuhinje.
Preporuke:
13
16
69 četvrtak, 23 januar 2014 19:03
djoka
Sve "cestitke" crnoj trojci-domaci kvinslinzi na poslusnost prema EU ,a sta njih zanima ko je koliko godina osudjen.Ti prevaranti su se kobajagi "bunili" kada ih je izrucivao DOS,a kasnije i najveci broj njih Kostunica(uz obavezan ispracaj do aerodroma direktnim prenosom TV RTS),a zavrsio bos tadic. Njima je interesantan jedino Seselj,posebno tomi i njegovom politickom sinu ppv,da se nikada ne vrati nazad i saopsti istinu o njima. Mada istinu o njima i vrapci na grani znaju,nije potrebno da je Seselj saopsti,uostalom i Seselj je zasluzan sto ih je stvorio.
Preporuke:
4
0
70 četvrtak, 23 januar 2014 19:06
Jasna*
Pardon moj komentar se odnosio na spisak nekog "Dragana",ovog sto je krenuo od Pasica,Karadjordjevica ,preko Milosevica,Draskovica,zutih, do Vucica,samo na tom spisku mu na volseban nacin izostao Kostunica.Mada i ovaj "Agent" je iz iste DSS kuhinje.Samo oni imaju tako selektivno pamcenje.
Preporuke:
8
8
71 četvrtak, 23 januar 2014 19:11
taras buljba
sačuvaj me Bože.samo mogu da kažem da me je sramota što sam Srbin.
Preporuke:
5
2
72 četvrtak, 23 januar 2014 19:17
slucaj general Ojdanic
Svojim priznanjem generala Ojdanic da je kriv za ubijanje siptarskih terorista,ovaj (ne)covek je doprineo da se generali Pavkovic i Lazarevic osude na toliko godina robijanja. E pa sad bi bio red da se ova (ne)covek u cinu generala armije,najveceg cina (izmislio ga sam i dobio od Milosevica)obrati javnosti i prizna svoju najvecu vojnicku sramotu jednog srbina prema svojim podredjenim saborcima. Da jos jednom saopsti kako je "pobedio" amerckog generala vesni klark,koji sada vadi rudno bogastvo na Kosmetu i zaradjuje na milijarde dolara.A general ojdanic mora da se stidi,jer je svojim priznanjem pokazao kakav je to (ne)covek.Bice to sigurno zapisano u istoriji srpskog naroda.
Preporuke:
12
0
73 četvrtak, 23 januar 2014 19:17
Gojko
Pavković je baš malo dobio za zločin koji je učinio.
Vojsku od 150.000 boraca pod punom ratnom opremom predati neprijatelju je ipak nezabeleženo u istoriji ratovanja, Ali ne sudimo mu mi.
Preporuke:
1
11
74 četvrtak, 23 januar 2014 19:39
Slavomir Srpski, srpski (neo)gjenerali i kaplari
Posle ovakvih nesasluzenih kazni oni ce ostati heroji zrtve u istoriji, pa je cena koju sada placaju mala za ono sto ce ostati u istoriji Srbije.

Oni nisu znali da ce im se kreni-stani njihovog glavnokomadujeceg Slobe, obiti ovako o glavu, iako su najprofesionalnije obavili posao. Greske su u politici Slobe, koji nije umeo da saceka jos mesec dana, kada vec NATO nije znao sta i kako, posle rusenja ciljeva. Kumanovski nesporazum je bilo kukavicje jaje kako se sada vrlo jasno vidi, dok je Slobo to slavio kao "najvecu pobedu" sampanjcom u Beogradu, i hvalio se Miri da ce jos ostati na sedlu SRJ. U rdu, moze se slaviti i to sto je vestim maskiranjem i laznim ciljevima ostvaren mali gubitak tehnike, ali svakoa da ovi generali nisu oni koji su neprijatelja pobedjivali na Ceru i Koliubari, ili Solunskom frontu. Osime maljeg sukoba na Kosrama, nisu ti generali izveli ni jednu bitku, niti recimo prodor na Skadar kao odmazdu za bombardovanja. Nije tu bilo nikakve vojnicke pobede. Nazalost!
Preporuke:
6
8
75 četvrtak, 23 januar 2014 19:42
@Ljuba
Da ste ti i on u kafani poštovao bih privatnost i ne bih se mešao u vaš razgovor. Pošto ste na sajtu trpećete mene kao što trpim ja vas. Ako vam se ne sviđa, vodi pukovnika u kafanu nek ti prepričava kako je Valter branio Kosovo.
Ja nažalost ne mogu da pomognem generalima u Hagu ali neću da ćutim kad ih neko koristi za ličnu promociju. Onaj kome veruješ baš to radi i ništa više od toga.
Mene nemoj da pitaš šta da misliš jer ću ti reći da sam doneseš svoj sud.
Preporuke:
9
5
76 četvrtak, 23 januar 2014 19:46
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Sada mi je žao, gospodo komandanti, što smo sve te naredbe izvršili.


Kasno je za kajanje pukovnice, izradili su vas oni koji su onda bili na vlasti. Vi ste bili obicni pijuni, kreni-stani, cekaj,. oni koji su glumili da nas Albanija eto ne napada pa ne treba objaviti rat Albaniji, niti uzvratiti im udarom do Tirane! Oni koji su trazili referendum da se ne dozvoli stranim silama da se mesaju, a onda im daju nebo nad KIM, daju da Volker dodje i da pravi "Racak", dozvole da nepobedjena armija potpise predaju teritorije KIM u Kumanovu!

Da je tako radila vojska srpska i I.SV ratu, vi biste bili danas u Solunu, a Srbija bi bila Austrougarski protektorat!
Preporuke:
12
6
77 četvrtak, 23 januar 2014 19:55
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Da prevedemo na srpski - da je ovo veće sudilo Perišiću bio bi osuđen, a da je ono veće sudilo ovim optuženim svi bi bili oslobođeni i kod kuće


Gospodin Fila je zaista elokventan covek, mora se priznati.

Lakrdija - je ustvari prava rec koju je trazio, a opisuje sve sto se tamo dogadja.
Preporuke:
7
0
78 četvrtak, 23 januar 2014 20:50
Zoran Đorđević
Ovo je, pored ostalog, i jasna poruka srpskim oficirima šta ih čeka ako budu vršili svoju dužnost.
Preporuke:
8
0
79 četvrtak, 23 januar 2014 20:55
Bojan Todorović
Mračna i ružna epizoda u srpskoj istoriji koju ćemo sve više želeti da zaboravimo i istisnemo iz sećanja, kako ličnog, tako i kolektivnog.
Na žalost, to ne ide ni lako ni brzo, pa će generacije i generacije još nerođenih Srba posrtati pod teretom hipoteke koju im natovari bezumni vođa podržan bezumnim sledbenicima.
Ovi ljudi su uglavnom bili marionete.
Nikako kreatori i inicijatori sumanutog zločina.
Ali to je tako.
Svi su bili svesni, punoletni, pri zdravoj pameti i trebalo je da odreaguju kada su stvari otišle van okvira ljudskosti, Božjih i zemaljskih zakona i običaja rata.
Nisu i - to je cena.
Visoka ili ne ?
Zavisi sa koje strane se gleda. Za njih svakako da, za žrtve – verovatno ne.
Naravno, evidentna neprincipijelnost i politička obojenost suda začinjava ovu ionako zamršenu i mučnu priču, ali istorija nas je naučila da je pišu pobednici, a u toj igri za pobedu je trebalo daleko više od rigidne, zatucane, alave, drčne, kratkovide vlasti u čiju službu se ovi staviše.
Preporuke:
2
14
80 četvrtak, 23 januar 2014 21:21
Goran Jevtović
I dok se Srbija i Srbi osuđuju i ponižavaju u Hagu, za to vreme kvinsliška trojka ćuti kao sinje kukavice i bavi se jurenjem "veštica" po MUP-u.
Jure kriminalce i doušnike.
I isto vreme imovina njih njihove dece je porasla jedno 2.000 % za poslednjih par godina.

Logično, gaženje Ustava i predaja teritorije i ljudi šiptarskoj balističkoj bandi, na "tržištu" zapada vredi i ceni se.
A tek dalja pljačka i cepanje Srbije. I to ćemo gledati.
"Čestitam" vam verolomnici, prevaranti, lažovi i izdajnici.
Jednom će se ipak sve poravnati.
Preporuke:
15
2
81 četvrtak, 23 januar 2014 21:27
Bojan Todorović
Na koga mislite Jevtoviću kad kažete „sve nas“?
Ja se ne osećam osuđenim. Za Vas ne znam. Kao što je bilo časnih ljudi u Hitlerovoj Nemačkoj tako nas je bilo i ovde. I to ne malo.
Nemojte nas, molim Vas, trpati u isti koš sa Vama.
Mnogo nas je bilo i te kako protiv Miloševićeve ratne politike. Bunili smo se protestovali i ukazivali u svakoj prilici.
Jasno je da se stvari generalizuju ( „mrzi ga k'o Nemca“ ) i da će nas još dugo stranci gledati iskosa i sa prezirom ( imao sam prilike da u Hrvatskoj doživim izliv iracionalne mržnje ) ali moja savest je čista. Moj obraz je čist . Moje ruke su čiste.
Nikako nismo svi u istoj situaciji i ja nemam nikakav problem sa tim.
Zločin je počinjen – mora se ispaštati . Ko na to nije spreman nije trebalo da učestvuje.
A da je bilo prilike da se makar malo operemo od zla – bilo je. Da je vlast posle rušenja Miloševića rasturila i osudila bandu – mogli bismo sve da pogledamo u oči, ovako....
Preporuke:
3
21
82 četvrtak, 23 januar 2014 21:35
fristajlo
Ovim ljudima treba dodeliti nacionalne penzije, i bar ih delimično obeštetiti za robijanje "na pravdi Boga".
Presude su u funkciji prepokrivanja NATO-agresije "krivicom" Srbije, to je potpuno jasno.
Bezo obzira na "lajanje" kojekakvih.
Preporuke:
17
0
83 četvrtak, 23 januar 2014 22:38
Goran Jevtović
Slavomir Srpski
Kasno je za kajanje pukovnice, izradili su vas oni koji su onda bili na vlasti. Vi ste bili obicni pijuni, kreni-stani, cekaj,. oni koji su glumili da nas Albanija eto ne napada pa ne treba objaviti rat Albaniji, niti uzvratiti im udarom do Tirane!

Šta ti znaš o srpskim generalima i vojvodama?
Kada čuješ ova imena treba da ustaneš sa stolice i pokloniš se.
A pre toga bi trebao da savladaš istoriju za osmi razred, pa onda da se upuštaš u bilo kakve diskusije.

Srbiju je u prvom svetskom ratu napala samo Austrougarska, a 99-te na nas je udarilo 19 zemalja NATO saveza.
Zašto nisu krenuli u kopnenu agresiju na celokupnom frontu već samo na 100 km, moraćeš njih da pitaš.
Ja ti više ne dajem besplatne savete.

A što se tiče napada na Albaniju, "znali smo" da smo Miloševićevi "pioni" i zato smo sačekali da Koštunica preuzme državu i da kao vrhovni komandant donese direktivu ne samo da osvojimo Skadar, već da povratimo i Krajinu.
Preporuke:
12
5
84 četvrtak, 23 januar 2014 22:47
Jasna*
Uh sto je zanimljivo citati ove neverovatno talentovane vojne stratege,kad krenu da objasnjavaju iz udobnog salona neutralne stranke,kako je Sloba trebao ,a nije.Prava je steta sto oni tada,umesto Slobe, nisu bili na vlasti,sa glavnokomandujucim neustrasivim i u miru,a kamoli u ratu.
Preporuke:
6
5
85 četvrtak, 23 januar 2014 23:07
Goran Jevtović
Bojan Todorović

Staviti u istu ravan balističku, krvoločnu, terorističku, drogiranu družinu koja je sebe nazivala UĆK uz podršku bezumnika iz NATO saveza koji su nemilosrdno ubijali ljude i rušili zemlju, i regularnu vojsku nezavisne države koja je branila zemlju, može da uradi samo neko ko je ophrvan teškom mržnjom ili odrađuje posao za nekoga.

O kojim vi to zločinima govorite?
O strateškoj subverzivnoj operaciji NATO-a kojom je obezbeđeno da par stotina hiljada Šiptara, na konkretan signal, organizovano i jednoobrazno, najveći deo njih na silu, krene put Albanije i Makedonije, tačno tamo gde su bili pripremljeni centri za fingiranje humanitarne katastrofe.
I stotine kamera svetskih zlotvora
.
Što nisu krenuli '98. u tom poretku i tom broju?
Zašto baš kada se agresija zahuktavala?

Da je vlast posle rušenja Miloševića rasturila i osudila bandu – mogli bismo sve da pogledamo u oči, ovako..
Pa što nisu nas "bandite" osudili? Ko im je to branio?
Preporuke:
9
4
86 četvrtak, 23 januar 2014 23:33
Ljuba
@@Ljuba

Otkud Vam ideja da ja Vas trpim. Stvarno ne. Svako ima pravo da napiše ono što misli. Ima pravo i da pita. Ima pravo i da veruje nekom. To ne znači da pita za svoje mišljenje ili da poverenje uvek donosi uniformnost. Primera radi, u moja dva najbolja prijatelja (sa kojima sam rastao) imam bezgranično poverenje, često ih pitam šta misle o ovom ili onom, ali, da li ću to usvojiti kao aksiom? Sigurno ne. Opet, meni je jako zanimljivo kako je g Jevtović okarakterisao Koštunicu. Priznajem da sam veoma iznenađen. Pa ima li jednog političara u zemlji Srbiji koji je nezavisan i čist? Kako neko reče: Nema glupih pitanja, postoje samo glupi odgovori.
Vi gospodine @Ljuba da ste mi zdravi, da Vas prati lična sreća, a crna trojka će da se potrudi da svi imamo i para.
Preporuke:
2
3
87 petak, 24 januar 2014 00:28
Observantes
Cinizam od strane sadiste.
Srpski branitelji su heroji ali i taoci okupatora. Ovo iživljavanje nije bez poruke i čista je egzibicija silovatelja Srbije. Da je Metohija i Kosovo i dalje deo Srbije, da nije oteto okupacijom oni bi svi dobili doživotne robije. Posao je završen, zatočeni junaci su ostarili, oboleli i priča ima „srećni antisrpski kraj“. Cinizam je u tzv. smanjenju kazne? Prosto su velikodušni. Kipte od čovekoljublja i empatije pa čak i kad su „ratni zločinci“, pa još Srbi u pitanju. Što bi borci za zaštitu životinja bili avangardniji? Ker danas ima zaštitu a srpski general da ne bude bar ni blizu ...
Preporuke:
8
0
88 petak, 24 januar 2014 00:30
Observantes
... Iz ovog danas čita se sistematičnost silovatelja srpskog naroda do u tančina. Koji je smisao ove priče? Da nikome od Srba nepadne napamet da bude rodoljub dok Srbiji otimaju Metohiju i Kosovo i ostale srpske zemlje! Neisplati se! I „sudski“ dokazano! Napakovaće zločin stručnom, posvećenom i herojskom rodoljublju na sve moguće načine: lažnim svedocima, propagandom i porukama koje podrazumevaju aboliciju onih koji su predvodili progon i genocid nad srpskim narodom. Posle oslobađana šiptarskih zlikovaca i hrvatskih „generala“ nemoguće bi bilo osloboditi i srpske generale jer bi to značilo da rata ali i krivaca za rat nije ni bilo. Ovo mrcvarenje ima samo taj smisao: direktno osuđujući za Srbe i srpski narod. Silom, to je lažna institucionalna legalizacija anisrpskog projekta!
Preporuke:
10
0
89 petak, 24 januar 2014 00:54
Beli Orao
Evo vam jedan vic za laku noć.

Pregazio Muju voz "ćira", jedva preživeo. Posle par meseci došao on kod Hase na kaHvu, a fata stavila pasulj u Pretis lonac(ekspres). Posle nekog vremena voda provri, a lonac počne da pišti. Mujo dohvati čekić i počne da udara po loncu.
Šta ti je bola` reče Haso.
E, moj brate treba ih tući dok su mali...

Ko razume shvatiće.
Preporuke:
3
1
90 petak, 24 januar 2014 02:37
Goran Jevtović
@ @Ljuba
Ako vam se ne sviđa, vodi pukovnika u kafanu nek ti prepričava kako je Valter branio Kosovo.
Ja imam više hiljada svedoka koji me odlično poznaju (samo prvi borbeni ešelon Pr. korpusa je brojao preko 30.000 boraca) i još bolje znaju kako sam branio Kosovo.
No, nečusmo koga si, šta si, kada si, ti branio?
I od koga?
Bilo bi fer da to izneseš, upravo zato što tvrdiš da ovo nije kafana.

ali neću da ćutim kad ih neko koristi za ličnu promociju. Onaj kome veruješ baš to radi i ništa više od toga.
Na osnovu čega tvrdiš da je ovo moja lična promocija? I zbog čega? Jeli to ja možda lažem?
Ovo što radim više liči na samoubistvo.

Zašto bi bila promocija ako iznosim istinu i pobijam ogavne laži i to kao svedok iz prve ruke tih istih generala?
I to kao dvostruki svedok. Iz rata, sa KosMeta, i iz doba mira kada sam na ovom istom procesu bio svedok njihove odbrane!?

Sa njima sam ja "pojeo džak soli", neznanče...
Preporuke:
6
4
91 petak, 24 januar 2014 09:23
ALKAR@BILI ORA
POUKA JE POUČNA.tribalo je i vas srbe ,dok ste bili mali,tamo negdi u ranom vijeku naučit pameti-motkom.imali bi mir na balkanu i mi od vas i vi od samih sebe.sad se čudite i mudrosijate drugima....malo su ti vasi heroji dobili-alavo ste zagucali od alpa do grčke pa van stalo u grlo.i vi se nasli druge učit.sve ste tili prigrabit sebi,cilu jugu pritvorit u veliku srbiju-je,je,da je ludi oko vas ali bogami neda se niko sedlat.a nije ni svit lud-dobili ste SANKCIJE,BOMBE,ZATVORE.SAD SE VI ČUDITE,JADNI MOJI PRAVEDNI SRBI.još vi niste skuzili sta ste napravili u svojoj samoobmanjivačkoj mitomaniji.dobvro ste vi prošli samo vi to nevidite,tribalo van je bit ki njemačkoj 45-podilit vas u zone dok vas se ne izliči od velikosrbijanizma-motkom.
Preporuke:
0
8
92 petak, 24 januar 2014 10:15
apropo Miloševića - Beograđanin
Nije stvar u tome je li Sloba lično bio hrabar ili kukavica, on je procenjivao da Srbija više ne može da trpi bombardovanje, da su materijalne štete već prevelika a da je Zapad krenuo u novu, još skuplju fazu bombardovanja. To svedoči onaj Slobin razgovor sa, valjda, Lazarevićem. I kada se učinilo da neki izlaz postoji, on ga je prihvatio. Slobi se nema mnogo toga zameriti za vođenje ovog rata. Lično mislim da je grešio u pitanju ratova 91-5 (suviše mešao politiku), ali ne i kosovskog. Činjenica stoji da nas je Moskva, u tom trenutku, bezdušno prodala (verovatno ni ona nije mogla bolje, treba i tu biti realan).

Velika slobiona politička greška je i što je raspisao opšte izbore odjednom i pre vremena, pa je omogućio onaj petooktobarski nokaut. Da je išao postepeno, bila bi šansa za kohabitaciju, i ostao bi politički prostor da sačuva onaj SPS, sve generale, i vojsku kao takvu.
Preporuke:
8
1
93 petak, 24 januar 2014 10:22
@ALKAR Beograđanin
Šta se vi mešate u junačke poslove?

Pivajte vi Danke Dojčland i ljubite ih do mile volje pravo u d..., a nas pustite na miru.
Preporuke:
5
1
94 petak, 24 januar 2014 12:55
alkar@beograđanin
junački poslovi su bile bitke sa turcima za slobodu,tu van skidan kapu ali od bALKANSKIH RATOVA NAOVAMO VI NE GOVORITE O JUNASTVU-TAJ VAS PATRIOTIZAM I JUNASTVO SE ZOVE FASIZAM,SATRALI STE ALBANCE,uzeli kosovo,vojvodinu,makedoniju,u prvom ratu ste kukavno utekli na krf i zamalo vas je nestalo i ka drzave i ka vojske,prikrpili ste se francuzima i sa ostatkom ostataka "slavodobitno oslobodili "balkan i pošli dilit tuđe po sramnon londonskom ugovoru,u drugom ratu i ljotić i mihailović su kusali sa njemačko-talijanskog kazana hametice čisteći i bosnu i kninsku krajinu od muslimana i hrvata,čast antifastima-tu ste se iskazali,kapa do poda,ali sve ste zasr...i 90-tih kad ste opet povampirili i naje...i radi vaseg velikosrbijanizma i dobili lekciju ,OLUJNU,kakvu dugo niste i nećete dobit.O KAKVIM VI JUNAČKIM POSLIMA GOVORITE?kurva o poštenju srbi o junaštvu.begali ste i opet ćete pane li van na pamet "NA OVE STRANE".a sve navodi da će van otupit rogovi i u NATO I U eu ćete.il to il motka.
Preporuke:
0
9
95 petak, 24 januar 2014 13:56
Kostadin
Alkaru!Mogu li stari papistički,poturički i komunistički,i ovi suvremeni jevrounijatski mentalni robokl(au)novi imati i o čemu imati ispravno i, uopšte,neko sobstveno mišljenje, mimo novovavilonskog lažljivog "mejnstrima"?!Ne,nego samo ono naopako,koje izvire iz ljudske ogrjehovljenosti i potpiruje se i rasprostire, sa prigodnim lokalističkim koloritom, npr. pakleno antisrpskim balkanskim, u atmosferi masovne histerije,preko huškačke medijske mašinerije jevroatlantidske. Tebi i takvima kao što si ti koji od nas otpadoste tokom povijesti,tako je najlakše da zaborave i svoje odstupništvo od "stare vire" - Pravoslavlja svojih starijih predaka, i kainovske zločine svojih djedova i očeva nad srbskom braćom rođenom čije gene i čiju krv na rukama nosite svi vi od Prvog i Drugog veljeg rata!Ali, Bog se ne da ni prevariti, ni zavarati. Zaludu ti je, alkaru razbrate!Ko u obmani i laži i krvi nevinoj grezne,nepokajan,ostaje kod očiju slijep i kod ušiju gluh,da ne vidi i ne razumije,spreman na novu krv.
Preporuke:
7
0
96 petak, 24 januar 2014 14:31
@Goran Jevtović
Od toliko hiljada svedoka i saboraca samo jedan na NSPM i niko od toliko hiljada saboraca da ga BAR pozdravi ovde da mu pruži podršku da mu kaže uz tebe smo kao onda kad smo branili Kosovo.
Javlja ti se samo publika koja nema veze sa ratom (počevši od znatiželjnih žena pa redom) ali interesantno, svoju publiku ne pitaš zašto nemaju ratno iskustvo. Napiši knjigu sa svojim saznanjima iz prve ruke, ne znam šta čekaš, dokumentovano objaviti istinu to bi bio pravi potez, sve drugo je jeftina kafanska promocuja. Poistovetio si se sa svakim srpskim herojem samo si ti još malo bolji, ko u tebe posumlja taj nije ni srbin ni srpskoga roda.
Preporuke:
5
9
97 petak, 24 januar 2014 14:51
Goran Jevtović
@Goran Jevtović

Šta je tvoj problem prijatelju?
Bilo bi lepo znati jer tek tada bih mogao valjano da odgovorim.
Ovako, udaraš nisko, ne demantuješ ono što navodim, baviš se perifernim stvarima, pokušavaš da vređaš, što je sve u globalu jeftini populizam.

Govoriš o mom hvalisanju i samoromociji a očigledno je da ti nije poznato da sam od petooktobarske bratije teško stradao, da su me u 44-toj godini života zbrisali sa scene i oterali u penziju, o teškim materijalnim i ostalim gubicima da i ne govorim (otet stan u Prištini od Šiptara između ostalog), zatim, stradao sam na sto i jedan način od haškog tužilaštva i suda, naravno, baš zato što sam svedočio u ovom procesu a pre toga bio sam na spisku svedoka i Miloševiću (zbog ubistva nisam došao na red)... i svi zajedno su me urnisali za vek vekova.
I sve to na bazi laži i blaćenja borbe koju smo vodili.

Ti misliš da o tom ratu dole ne treba baš ništa da kažem u prilog istini?
OK, guraj dalje.
Preporuke:
8
4
98 petak, 24 januar 2014 15:10
Kupujmo domaće 2
E moja braćo Srbi, nije ovo još ništa šta nas čeka u sutrašnjim vremenima, i sve do dana kada će se roditi patriotka svijest kod polovine Srba, koji će okrenuti leđa vjekovnim neprijateljina, evropejcima i vatikancima što svoju mržnju ne kriju, a Srbi nikako da progledaju.
Ovakvom savješću i Bog nam pomoći nemože.
Preporuke:
9
0
99 petak, 24 januar 2014 17:01
Slavomir Srpski, Kakve pouke?
Da sumiram neke cinjenice posle smirivanja strasti nekih uzbudjenih komentatora:

1. Dobro je da su tim slobinim generalima odlepili ogromnu (nezasluzenu) samarcinu, jer to pokazuje neobjektivnost i mrznju Haga prema Srbima, sto im vekovima ncemo zaboraviti. Odrzavaju nas njihovom mrznjom da budemo jos zivlji i zesci.

2. Dobro je da su nezampamceno platili sto su umesto odanosti Slobi zaboravili da brane Srbiju, i predali nepobedjenu armiju da napusti deo Srbije! Nije to cast za generale da bez poraza napustaju deo svoje drzave! Sto ne izvrsise puc i sklonise Slobu, umesto da ga kasnije kao uplasenog misa izvlace iz bunkera!

3. Dobro je da nove gneracije vide da se ne isplati ne braniti drzavu dok se moze i dok ima vojske. Da se ne isplati biti porazen bez ispaljenog metka. Da se ne isplati biti general glumac na ratnom polju, vec treba istrajno braniti teritoriju drzave dok se ima vojne snage.
Preporuke:
3
8
100 petak, 24 januar 2014 17:32
Goran Jevtović
Slavomir Srpski, Kakve pouke?

Šta misliš da li bi valjalo da, radi "osvešćivanja" svih nas i radi jačanja borbenog duha, i ti "malo", jedno 20 godina, odležiš robiju u Ševeningenu?
Jesi li razmišljao o tome?
Ili neko tvoj blizak?

Kako te bre nije više sramota da ovde mlatiš i primitivno vređaš one kojima nisi ni do članaka.
Pritom, pojma nemaš o ničemu, a najmanje o politici, ratovanju, istoriji.
Ti, koji si rat proveo u nekom podrumu i pitanje da li si u životu ispalio nešto jače od dečje petarde.

Idi bre čoveče u centralu DSS-a i njima drži govore o borbenosti i pučevima. Ispričaj im, retroaktivno, kako su trebali da izvedu državni udar jašući na čelu prevratničke i kvinsliške kolone, a da se to ne sazna.
Bar ne tako brzo.

Još jednom neka te je sramota za sva vremena, zato što se nečovečno i antisrpski sitiš mukom ovih ljudi, još uvek živih heroja, koji nastradali braneći Srbiju od neviđene agresorske sile!
Preporuke:
3
3
101 petak, 24 januar 2014 17:50
Jasna*@Slavomir srpski
"Dobro je da nove generacije vide da se ne isplati...i treba drzavu braniti dok se moze i dok ima vojne snage!"
Dobro je da vide da se ne isplati,jer onda dodje Kostunica i isporuci ih Hagu.
Preporuke:
4
3
102 petak, 24 januar 2014 18:19
alkar@kostadin
plja plja reka bi stari iko kad bi neko prosipa iz šupljeg u prazno pogotovo lažni filozofi.proćitajte još jednom sta ste sve napšisali-reka bi čovik pametno al kad bolje pročitaš vidiš da je plitko,klerofanatički,neargumentirano...nadrobiste svega samo ne skuziste da,kad se već pozivate na boga,da van je debelo vratio...pogledajte samo u kakvoj ste situaciji-ako ste radili dobro i pošteno,ako ste nebeski narod,ako ste bozji izabrani narod-KAKO VAS SVE TO ZAPADE-i kosovo,i porazi devedesetih,i sirotinja i razjedinjenio pa će sad skiknit vojvodina pa sandžak pa preševo,pa ćete u nato pa u eu-SVE KAKO VI NEĆETE. ako ima boga i ako je na vasoj strani-kako vi tumačite-STA MU BI PA VAS TAKO ISKAZNJAVA-IL STE KRIVI IL BOG NEZNA STA RADI.MISLIN DA JE OVO PRVO.dobro bog zna sta radi.patite!
Preporuke:
0
4
103 petak, 24 januar 2014 19:12
Bojan Todorović
@Goran Jevtović

Možete Vi nazivati strane u sukobu kako Vam volja.
Ali Vaš bes i najpogrdniji izrazi niakako neće promeniti suštinu i ishod.
A oni izgledaju baš ovako:
Vaša „ balistička, krvoločna, teroristička, drogirana družina i bezumnici iz NATO koji su nemilosrdno ubijali ljude i rušili zemlju“ najuriše sa teritorije Kosova Vašu „regularnu vojsku nezavisne države koja je branila zemlju“ .
I ne samo to – u tom teškom batinaju i najurivanju ne naiđoše ni na jednu reč prekora, osude, pokušaja mešanja, zaštite za umlaćenog, a od nama nekad prijatelja i po prirodi stvari očekivanih saveznika ( dodajte po želji neki gadni atribut – pijani, potkupljeni, ucenjeni ).
Onda krvoločni drogirani i bezumni pohapsiše poštenjačine i branitelje i uz dugotrajno javno suđenje, bezbroj dokaza i svedoka ih osudiše na tešku robiju za još teže zločine.
Opet – bez bilo kakve ozbiljne primedbe.
Pa kako pobogu brate? Pa je li CEO SVET lud i pokvaren, u zaveri protiv Miloševićevih generala?
Preporuke:
0
3
104 petak, 24 januar 2014 19:20
Bojan Todorović
I sad Vi od nas Jevtoviću očekujete da bacimo u vodu sve što smo gledali i slušali dok se dešavalo, da svoj lični sud o zločinu koji smo gledali i sud doneli onda kad se dešavao – zanemarimo i zaboravimo, da sve izbrišemo gumicom kao da ga nije bilo i poverujemo u ovo u šta nas gnevni Goran Jevtović ubeđuje?
Koji Goran Jevtović?
Pa onaj što je uz koleno jednog od osuđenih zločinaca ( i to baš ovog što mu kaznu ne umanjiše ni za dan ) učestvovao aktivno dok je udarnički zarađivao svoju tešku kaznu.
Tako vatrenog zaljubljenika u Miloševića da bi se pred njim postideli severnokorejski obožavaoci Vođe.
Svi preduslovi za objektivnost su tu - nema šta.
Da li stvarno očekujete da ćemo pri zdravoj pameti odbaciti sve što znamo i uzeti Vašu verziju kao tačnu?
Pa stavite se u obrnut položaj Jevtoviću.
Da li biste Vi meni poverovali da Vas ubeđujem u nešto ovako neodrživo?
Šta treba da se desi u našim glavama pa da to uradimo?
Preporuke:
0
3
105 petak, 24 januar 2014 19:41
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Još jednom neka te je sramota za sva vremena, zato što se nečovečno i antisrpski sitiš mukom ovih ljudi, još uvek živih heroja, koji nastradali braneći Srbiju Pa nemojte tako dusu da kaljate kletvama. Niste vi ona Verica da bacate kletve na nevine..Nije cast da generali prepustaju neprijatelju deo svoje drzave i to bez ispaljenoig metka i bez vojnog poraza! Ma kakvog poraza? Ni jedne manje izgubljene bitke!! Ali njima nista nije vredela zakletva narodu da BRANE teritoriju, pa cak ako im i vrh izda naredjenje za kapitulaciju! Razmislite samo malo kako su junacki ginuli Japanci, i harakiri nekih casnih generala kod njih, koji su se branili do zadnje kapi krvi! Za vas ne samo da su generali u I.SV ratu nedostizna moralna svetinja, vec cak i Brozovi partizani! Vi niste dostojni da branite ni sebe a kamoli Srbiju. Gen.Simovic izrsi drzavni udar samo na pomisao pakta sa drzavom koja nas onda nije ni napala, a vi niste u stanju ni g... da pomerite iako ste bili u ratu!
Preporuke:
2
1
106 petak, 24 januar 2014 19:51
Goran Jevtović
Bojan TodorovićŠta treba da se desi u našim glavama pa da to uradimo? A šta se nalazi u vašoj glavi, kada ovako autošovinistički i neprijateljski pišete?I da li u takvoj glavi može bilo šta da se desi?Bojane, priča vam je "do daske" provaljena. Menjajte stil i sadržaj da bi bilo zanimljivo za diskusiju i razmenu mišljenja.
Preporuke:
2
2
107 petak, 24 januar 2014 20:13
Slavomir Srpski, @Jevtovic
To je cudo svetsko, da citava armija od 150.000 sa hiljadama tenkova i topova, bez gubitaka i sukoba (osim na Kosarama, gde stotina nasih boraca zaustavi prodor albanske placenicke vojske), da gazi zakletvu odbrane drzave, i deo njene teritorije napusta POTPUNO neprijateljima? Zasto? Da ne bi, Boze moj morali ratovati na terenu? Dajte mi slican herojski podvig bilo gde u istoriji..Vojske su se povlacije, tacno, ali POSLE izgubljenih bojeva pretrpevsi TESKE gubitke na SVOJOJ teritoriji!!

Kakav je moral tih generala armije od 150.000, da gazi svoju vojnicku cast i zakletvu NARODU svoje drzave (nisu se oni zakleli licno Slobi i Miri!)???

Sta da je Lazar na Kosovu, videvsi dva puta brojnije Turke napustio to polje i pobegao sa boja? Jel bi on za vas danas bio Heroj??

Odgovorite, kontraobavestajni pukovnice Jevtovicu.
Preporuke:
2
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner